Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

сряда, октомври 31, 2007

не мога да съм част от семейство, което се опитва да ме изолира.

Събудих се с желанието да си го върна на ГПЧЕ "Ромен Ролан" заради селското им пренебрежение на моето лично творчество. Не се възприемам като много добър и успешен автор, но фактът, че само моята от всички издадени стихосбирки от ученици на "РР" не беше спомената на сайта на училището въпреки мейлите ми до тях. Дори книгата ми е дадена на учителка по литература, пряко ангажирана със събиране на ученически книги, които да бъдат поставени на етаж 1 във фоайето на училището. Миналата седмица бях много неприятно изненадан от факта, че само аз не съм включен във витрината. За сметка на това, стихосбирката на С. Вълдобрев беше на челна позиция. Не че завиждам нещо ама липсата на слава не ме прави по-слаб поет от Стефан или поетесите, които бяха на витрината. Ето какво написах в книгата за гости на училището преди малко и нещо ми подсказва, че няма да се появи в мненията...

И аз много се радвах, че бях в "Ромен Ролан", но след като хората, отговорни за този сайт не ме включиха в списъка на съответния ми випуск и не публикуваха информация за стихосбирката, която издадох по време на обучението си в "Ромен Ролан" след многобройните ми мейли до вас, някак не се чувствам част от голямото семейство на "Ромен Ролан". Даже съм обиден, поради факта, че книгата ми не стигна до витрината с всички останали книги от ученици на "Ромен Ролан", въпреки че беше лично връчена на учителка по литература с тази цел. Нямам думи да изразя разочарованието си от отношението на училище, с което допреди седмица се гордеех, че съм завършил. Пожелавам успех на всички в това училище и се надявам то някой ден да разбере, че учениците го правят това, което е. Аз продължавам много да си обичам учителите, които ми помогнаха през тези 5 години, но вече по никакъв начин не мога да съм част от семейство, което се опитва да ме изолира.

За онези, които не знаят, че има изобщо такава книга и няма как да разберат:

стихосбирката "Тротоарно право" от Станислав Илев не е минала през издателство, продава се на ръка и по пощата. За поръчка: stnle@yahoo.com icq: 208608066 или от тук

*** *** ***

Повече информация за книгата, която съществува извън представите на ГПЧЕ "РОМЕН РОЛАН" Стара Загора

3 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница