Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

четвъртък, октомври 04, 2007

Хелоу! :)

Имахме идея да ходим до Букурещ с влак този уикенд. Май няма да стане, понеже се събрахме много малко хора.
Много се зарибих по фейсбук и днес много хубаво ми стана като една яка бивша колежка ми написа: "Мерси, че ми пет-на пандичката". Много красиво и мръснишко ми прозвуча... има жени, които наистина могат да те побъркат. Или поне да те запалят по съвместна работа с тях.
След работа се прибирах и двама съмнителни типове ме спряха в тъмния парк до нас, показаха ми значки и ме накараха да ида с тях в храстите, където техните колеги намерили съмнителен пакет и да съм свидетел на правилната им работа. Бяха цивилини от криминална полиция от 1во Районно управление в София и ми искаха лична карта. Единият висок, мургав, постоянно чоплеше семки докато говореше, а другият - по-нисък, набит, с гола глава. Наоколо беше тъмно и мислех, че е обир, но като видях хора по терасите на близкия малък блок се навих да им покажа личната си карта. Казах им, че няма да отида с тях в храстите преди да видя униформен полицай и не говоря с него, заведох ги до Цариградско шосе, където по път бях видял, че има полиция. По пътя към униформения полицай (около 200м) постоянно повтарях на мургавия със семките, че няма право да ми задържа личната карта, но той не ми я даде. Когато видях униформен се успокоих. Казаха да отивам с тях в тъмното, където били намерили съмнителен пакет и им трябва свидетел, който да гледа, че колегите им работят както трябва. Казах им, че бързам и отказвам да им съдействам, понеже не съм виновен и нямам работа там, освен това им казах, че бързам. Но това бил законът, иначе щяло да има акт и глоба от 150лв до 500лв. Попаднах на няколко униформени с немска овчарка и още едно куче, не знам каква порода. Вече имаше двама свидетели, които подписваха документ, който им беше прочетен от някакъв тип, който имаше вид на следовател. Тогава чоплещият семки и този с голата глава ми казаха: "Ето, няма нищо страшно, дори нямаше нужда от теб".
Искам да благодаря на Българската високопрофесионална полиция, законодателите както и на всеки, използващ принуда спрямо невинни граждани на неоживени места. Искам и извинение. Искам и да не виждам повече криминална полиция, които си служат със същите методи като самите престъпници. А при престъплението, най-тежък е стресът.
Попаднах на блога на Симион Патеев, където се споменава случай на тормоз на полицаи над невинни граждани - ТУК!!! И ТУК!!! Ненаказаните наказват в България, но превишаването на права води до гласност. Престъпната държава е мястото.

2 коментара:

  • В 11:36 пр.об. , Blogger Buksy каза...

    Що за простотия е това!!! За пръв път чувам за подобно нещо! А катаджиите докато си "вършат работата" дали има някой цивилен при тях за сведетел?

     
  • В 1:19 сл.об. , Blogger my.bitches.wear.penises каза...

    аман от милиции.

     

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница