Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

събота, септември 15, 2007

Unplugged

Unplugged by "Богаташко момиче"

довнлоад ей тука

Заслужава си. Аз тъкмо се заслушах в 3:30ам след пиене в Шедьовър и прибиране с такиджия-циганин. Слушах Can't Change Me, когато усетих гъделичкате по левия крак, малко над чорапа. Помислих, че е нещо като оргазма на колежката Яница (тя така ми го описа като ми разказваше веднъж, че й изтръпвал кракът...). Тогава се замислих, вдигнах си крачола и малко над чорапа имах една черна, дълга хлебарка, която явно бе привлечена от мириса на чорапите ми в този късен час... Хлебарката имаше нещо като щипка на гъза. И избяга. Тръгнах да я гоня из стаята, майка й даеба, беше към 4-5см!! Тя се приближи до дървената облицовка на парното и пробяга край нея. Аз се опитах да я убия, но тя се скри в една дупка... И сега пак е там.
Та ънплъгдът на Кори и другия пич дето не го знам ама свири много добре, си е много обещаващ. Много приятен за слушане и в 4 сутринта ми идва чудесно :) Ами чуйте го де!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница