Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

неделя, декември 02, 2007

Доньо Донев FOREVER!!!

на мен тази работа ми напомня на работата на свободните зидари. С Доньо Донев си отиде голяма част от България. Останаха глупаците и може да ги видите в предизборни листи. Доньо не гласуваше, няма да гласувам и аз. Доньо беше весел в мисълта си с маркер в ръка, такъв ще съм и аз. Доньо беше добър и предан на Родината, такъв ще съм и аз. Доньо беше унизен, въпреки таланта си, никой в България не може да избегне това. Май има бъг за оправяне. ДА ЖИВЕЕ ДОНЬО ДОНЕВ!!! Един от безсмъртните ми съвременници... ако не и единственият.


Единствената среща на автора на този блог с Доньо Донев е в автобус 280, когато Донев отиваше на разпит в Следствената служба, понеже беше набеден за агент на малоумната полицейска държавна сигурност. Изглеждаше изплашен и много добър; разговор не се провежда).

Не искам да живеят тези,
които правят зли дела;
които, бидейки глупаци,
живеят само за бела...

Отражение намират
и те, и техните дела...
в пресата, но не умират,
да еба мама им дайба!

by the BLog Author

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница