Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

сряда, ноември 07, 2007

Станах на 26

Не е много, но за толкова години можех да свърша повече от свършеното. Като например да издам втора книга, не че някой би се поинтересувал. Резервирах си албум на Габана (Пловдив) и скоро ще влезе в продажба. Хубавото е, че са добри в сравнение с надутите и глупави Пиф и малоумните Awake. Даже са качествени и поне демонстрират ангажираност и привързаност към това, което правят. Последните няколко изречения са си лично мое мнение и е почти задължително да ме мислите за олигофрен, понеже смятам така.
Купих си psp за рождения ден, който даже не мисля да празнувам. На моите години по-добре е играта на шах в местния парк и ходенето за хляб.

Уважавам Нейко и всички, които днес ме поздравиха по случай рождения ми ден. Скоро вечността ще бъде част от мен.

2 коментара:

  • В 1:03 сл.об. , Blogger Windy каза...

    Леле, ти, говориш за рождените си дни по-трагично и от мен. 26 въобще не е толкова много и имаш предостатъчно време да свършиш нещата, които смяташ, че е трябвало досега. Честито на патерици ;)

     
  • В 12:16 сл.об. , Blogger Buksy каза...

    Споко, бе пич. Аз трябваше да стана на 29 за да си купя кола :)))
    Иначе жив и здрав и нека сутрешната ерекция никога не те напуска.
    И помни какво е казал Алеко - по-добре тъп олигофрен от колкото доволна свиня!

     

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница