Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

сряда, май 09, 2007

I'll MickeyMouse Your Mom!

Вчера си купих книгата на Наст и съм изключително радостен да видя подобно издание на пазара! Успех и дано стане бестселър особено в чужбина! :) Понеже не разбирам от графити няма да коментирам подробно, само мога да кажа, че Наст е най-великият на всички морета!
Време ми е да се върна към реалността след толкова нощи в хотели и насам-натам, пръскайки пари и мислене само за храна и пиене... и жени :) Сега искам на море ама няма да е скоро май...
Искам и нов комикс.култ.бг скоро, но не знам кога. Намери се обаче ново течение в Българския комикс, наречено онлайн комикс бистро - click here Зад него стоят Драгунов и fan4battle + други ентусиазирани автори скоро... :) Моят ентусиазъм към комиксите се позагуби напоследък, но то някак си ми е като липса на вдъхновение и все си мисля, че съм се отказал... Като не учиш е много трудно да създаваш (поне при мен).

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница