Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

вторник, февруари 27, 2007

The Eastern Jewropean News Blog

Няма го вече Добрият Стар Световен Ред. Липсват ми и моите другари от казармата Исмаил и Едуард. Тъкмо разчиствах стария таван на 6-етажната ми къща, когато намерих едни снимки от войнишките ми години... Ех, Едуард, какъв невероятен стрелец беше... В Мосад го наричахме "Кенедотрепачът". И като го видехме и все се шегувахме с него: "Еди, къде е мозъкът на Кенеди?" А той: "Мисля, че го оставих в задния двор, после ще го напомпим и ще играем на брейнбол". Хахаха, как ги измисляше... майка му беше много известен хирург и веднъж ни беше разказвала как постоянно ядяла на операционната маса, че нямало време да си взима храна. Просто имали малка скаричка и много клиенти в операционната.
Исмаил беше спал с първата жена в живота ми. Бяха правили секс в таксито на връщане от една дискотека. После го убих и тя предпочете мен, бил съм по-жизнен и разговорлив... Жени :)
Не знам дали се сещате, че когато много хора взимат твърде малко пари за много работа, малко хора взимат твърде много пари за малко работа. Не ми е нужно да познавам масата, нито ме интересува какви проблеми имат, нужно е работната им ръка да стои далеч от управленския ни джоб. Кой има полза от човечеството? Защо човечеството няма полза от себе си? Така веднъж с Еди и Исмаил си играехме с чековата книжка на дядо Сюлейман (на когото съм кръстен) и аз им казах: "Защо като взимаме от бедните те не а богати?" Исмаил ме изгледа многозначително и каза: "Данъците на хората отиват за воини, по време на които се избиват други хора и им се ограбва имуществото и държавата, ние не просто вземаме, а инвестираме взетото в ново вземане и мога да те уверя, че винаги има какво да се взима."
Тогава разбрах колко умен човек е Исмаил. Какво ще стане ако хората спрат да плащат данъци? Исмаиле, казвам му, абе ти си за министър на икономиката! "Аз вече втори мандат карам, бе Леви!" - отвърна ми той и сякаш пръдна бурно в детското ми лице и отвя еврейската ми шапчица. "А аз кога ще стана министър?" - попитах аз. Последва мълчание и се почувствах сам сред свои. Тогава ми звънна ходжата и каза: "Леви ефенди, качихме www.islam-bg.com кажи на пичовете да четат и да се въоражават!" Това някак си повдигна духът ми и бях готов да ударя Исмаил с рязаната си карабина по голото чело да му дойде акъла...
Леля Лора, майката на Исмаил беше променила лицето и самоличността си заради финансови измами в други държави. Мъжът и е началник на фирма за почистване на улики и трупове след масови вътрешнокръгови борби. Неговата фирма бе наета от Американското правителство да почисти след атентата от 11ти Септември, 2001. Доброто име на фирмата се разнесе още от войната във Виетнам, когато пренасяха истинската цел на войната - наркотиците в чували за трупове. Стана почетен член (един от десетимата) в Световната Еврейска Общност за заслуги към човечеството - спасил е няколко държави от върлуващата преди 800 години чума. Не е ясно как е станало, но той е бил! Затова днес има фондация на негово име - "Ибрахим Ейбрахам Бирхман".
Сега се поразрових в главата си за спомени... имах един момент в детството си, когато гълтах стотинки. Организмът ми никога няма да ги пусне навън, защото съм истински евреин. Жалко че хората ме мислят за непълноценно попълнение в тази общност. Просто съм и мюсюлманин и трябва да балансирам двете крайности в една личност, една съдба и една мисия.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница