Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

събота, юли 21, 2007

Изгориха Родния Ми Град

родният ми град Стара Загора и селото, oт което произхождам (Дълбоки) Днес (20.07.07) бяха обградени от огън. За мен това означава лична заплаха за произхода, живота и личността ми. В дългосрочен план, съм заплашен от изчезване и омраза от страна на цигани и турци, които вече преобладават в Държавата, която обитавам по неволя на съдбата (в миналото). Бих желал да се обърна към Онези, от които зависи разумното съществуване на човечеството и да ги помоля да прекратят паразитното агресивно поведение на групи, недостойно населяващи земите, пространството и планетата ми.

След като родният ми град бе изгорен, това остана в отломките от семейството, живота и духа ми. Затова си спомняйте, че нещо дори да има лош край, си е заслужавало и трябва да му отдадем почит макар да не го разбираме. А лошият край е само едно добро начало ако е имало смисъл...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница