Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

неделя, февруари 11, 2007

6 неща, които...

Наскоро получих верижна покана от главния мюфтия да напиша "6 неща, които никой не знае за мен" и така, няма как да откажа на такъв голям човек. Ето ги:

1. Правих "секс" за първи път в детската градина.
2. В първи клас бях първенец на випуска по четене пред публика и спечелих картички с Буратино, които другите деца ми взеха.
3. През цялото си студентство не съм имал приятелка.
4. Кръстю Лафазанов ми се обади да ми честити, че завършвам успешно СУ.
5. Работя в БТК.

Яко нали. хахах. Сега пускам същите откровения(.com) да направят:

mikcname, buksy и sved!!!

2 коментара:

  • В 12:12 сл.об. , Blogger Buksy каза...

    хммм...
    да видим:
    1. За пръв път разбрах рускините колко са добри от Наташа, в детската градина (играхме на майка и дете)
    2. Като малък толкова заеквах, че не можех да направя смислено изречение 10мин.
    3. Първата ми оценка в бележника беше 3 по математика, както и първата ми оценка в студентската книжка беше 3 по ЛААГ (линейна алгебра и аналитична геометрия)
    4. Толкова съм неустоим и красив, че първото ми гадже направи опит за самоубийство като се опитах да я разкарам.
    5. Мога да свиря балади на китара. Зам акорди.
    6. Кундолиза Райз е травестит а Джордж Буш е мормон-гей!

     
  • В 3:13 сл.об. , Blogger Unknown каза...

    http://sved.net - ето моите 6 тайни

     

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница