Сюлейман Леви

байрям и ционизъм

събота, февруари 17, 2007

TAXI Protest

Здравейте миряни и антихристи. Сега ще ви разкажа за снощното си напиване.
Бяхме в "Сцената", където беше много тъпо. Изпих 300 водка и после ходихме да ядем. Но на мен по-скоро ми беше лошо и не си купих нищо. Но един познат си купи дюнер и се отправихме към таксито. Тръгнахме и моят познат ядеше дюнер в таксито и се капеше, при което шофьорът се напрягаше неимоверно и се ядосваше много. Но го успокоихме, че по седалката няма нищо хаха. Той не остана по-спокоен и аз в един момент го изненадах с реликата: "Може ли да спрете тук да повърна?"
Сигурно не е лесно да си шофьор на такси, понеже трябва да допускаш идиоти като нас в колата зад гърба си. Кофти професия... Приятен уикенд!!!

4 коментара:

  • В 6:53 сл.об. , Blogger Unknown каза...

    в крайна сметка спря ли да повърнеш :) мен пък бакшишите не искат да ме качват защото разстоянията са къси,примерно от студентски до младост...

     
  • В 9:18 сл.об. , Blogger stnle каза...

    Спрях ами. Но като излязох и ми мина от свежия въздух. Тия таксита понякога са като кафези за порове. И нас не искаше да ни взема до Младост, но аз бях за центъра и се нави. Снощи пък един друг таксиметров шофьор ни обясняваше как от някакъв публичен дом му давали процент като им води клиенти - 10% от цялата сума. За пренос на наркотици не спомена, но съм склонен да вярвам, че и с това си изкарват хляба...

     
  • В 9:30 пр.об. , Blogger Buksy каза...

    Би ги в бакшишите! Имам познат бакшиш дето изкарва минимум по 50 лв. на ден чиста печалба и постоянно се оплаква, че няма пари!

     
  • В 1:09 сл.об. , Blogger stnle каза...

    Малко им е. Те имат за идеали някакви, които минавали по 300км на смяна... Жалки създания, не като TIR-аджиите...

     

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница